Popular Posts

Labels

Friday 22 March 2013

Comin thro' the Rye-Robert Burns 1759-1796, Song



[First Setting]
          Comin thro' the rye, poor body,
              Comin thro' the rye,
          She draigl't a' her petticoatie
             Comin thro' the rye.

[CHORUS.]
                    Oh Jenny 's a' weet poor body
                         Jenny 's seldom dry,
                    She draigl't a' her petticoatie
                         Comin thro' the rye.

          Gin a body meet a body
             Comin thro' the rye,
      Gin a body kiss a body --
             Need a body cry.
                  Oh Jenny 's a' weet, &c.

        Gin a body meet a body
            Comin thro' the glen;
      Gin a body kiss a body --
            Need the warld ken!
                  Oh Jenny 's a' weet, &c.

[Second Setting]
          Gin a body meet a body, comin thro' the rye,
          Gin a body kiss a body, need a body cry;
          Ilka body has a body, ne'er a ane hae I;
          But a' the lads they loe me, and what the waur am I.

          Gin a body meet a body, comin frae the well,
          Gin a body kiss a body, need a body tell;
         Ilka body has a body, ne'er a ane hae I,
          But a the lads they loe me, and what the waur am I.

         Gin a body meet a body, comin frae the town,
       Gin a body kiss a body, need a body gloom;
       Ilka Jenny has her Jockey, ne'er a ane hae I,
        But a' the lads they loe me, and what the waur am I.

No comments:

Post a Comment