Popular Posts

Labels

Thursday 22 September 2011

Ye Flowery Banks (Bonie Doon)-Robert Burns




             Ye flowery banks o' bonie Doon,
                   How can ye blume sae fair?
              How can ye chant, ye little birds,
                    And I sae fu' o' care?

            Thou'll break my heart, thou bonie bird,
                That sings upon the bough;
              Thou minds me o' the happy days,
                    When my fause love was true.

              Thou'll break my heart, thou bonie bird,
                  That sings beside thy mate;
            For sae I sat, and sae I sang,
                  And wist na o' my fate.

            Aft hae I rov'd by bonie Doon
                  To see the wood-bine twine,
            And ilka bird sang o' its luve,
                 And sae did I o' mine.

           Wi' lightsome heart I pu'd a rose
                  Frae aff its thorny tree;
            And my fause luver staw my rose
                 But left the thorn wi' me.

No comments:

Post a Comment